Trila Creative Commons License 2018.07.23 0 1 309

Mi is rendszeresen az AutosPlusCar-tól bérlünk autót, ezért a teljesség kedvéért a hátrányokról is hadd írjak pár szót. Az üzleti modell azon alapul, hogy nincs a reptéren irodájuk, hanem amikor megérkezel, akkor telefonál a reptéri parkolóban lévő alkalmazott, hogy hozzák az autót. Ha egyszerre sokan érkeznek, komoly várakozásba is bele lehet csúszni, mi egyszer majd 3 órát vártunk az autóra. Aztán amikor átnéztem, kiderült hogy az egyik biztonsági öv csat letört, illetve a guminyomás visszajelző is folyamatosan világít. Ekkor az alkalmazott megkért, hogy a központi telephelyre én vigyem el az autót, majd megjavítják. Ez újabb 3 óra volt. Jeleztem, hogy cserébe legalább az aznapi bérleti díjat elengedhetnék, de némi telefonálgatás után mondták, hogy a tulaj ezt nem engedi. A tulajok kedves, nagydarab oroszok, így én sem forszíroztam tovább a kompenzáció kérdéskörét... 

Szóval valóban a legolcsóbbak, az autóik is jó állapotúak, de ügyfélszolgálati szinten hagytak még teret a fejlődésnek. Ha nem érzed magad ehhez megfelelően rugalmasnak, vagy zavar az orosz akcentusú spanyol, javaslom az Autoreisent, a Cicart vagy az Orcart. Ebben a sorrendben.

Előzmény: Duwa (308)