glbtech Creative Commons License 2018.07.14 0 0 2129

Azért én nem cserélnék látatlanban hengert, de levenni le lehet, nem olyan nagy meló, és csak pár tömítés kell hozzá. Ha már lent van a hengerfej meg kellene nézni a szelepeket. Nekem brutális kokszosodás volt ott a felújítás előtt, de akkor iszonyatos olajfogyasztásom volt már, olyan 1dl/100km nagyságrendű, minden nap töltöttem bele. Tél elejéig akartam kihúzni vele, és nem is hagyott cserben, bár a végén a taknyán csúszott hazáig. Na akkor nekem is 80 volt a vége.

Kicsi motorok ezek, minden számíthat. De mindenek előtt próbáld ki, hogy tankolj bele MOL 100-ast pár tank erejéig, hátha itt van a kutya elásva. Aztán karbi pucolás, lecsekkolni hogy a pair rendszer megy-e. Szerelő ismerősömmel sem tudtunk rájönni hogy miért, de piszkosul beleszól a működésbe, pedig csak a kipufogószelep mögé ereget tiszta levegőt. Mikor nagyon ette az olajat, és valószínűleg nem zárt rendesen már a kipufogó szelep akkor le kellett kötnöm a pair-t, mert egyszerűen nem volt alapjáratom. Kipufogó dugulásban nem nagyon hiszek, nem 2T technika ez. :-)

Előzmény: bervas (2127)