Rossz szervizbe jársz.
Szerinted, hányat lesz alkalmam és ingerenciám kipróbálni?
Ahol nem mehetek be az autó mellé, ott honnan tudom ugyenezt megállapítani?
Vagy, úgy gondolod, hogy menjek tesztelgetni 3 havonta egyet-egyet, hogy majd a 2. éves szervizre meglegyen a "jó" szerviz?
Ebben a szervizben így legalább nem húztak le a nemlétező fagyálló meg nemlétező hűtőfolyadék feltöltéssel, mint az itteni beszámolók szerint a másik szervizekben többeket. Itt legalább pontosan annyit és azért fizettem, amit elvégeztek. Innen nézve ez volt eddig a legkorrektebb szervizem.
Éppen csak gondosságilag kevés ahhoz képest, hogy márkaszerviz.
Ha azokat is figyelembe veszem, amit itt mások írtak a fórumon, Bp-en talán már nem is maradt megbízható márkaszerviz. Ezek szerint, járnom kellene körbe az országot, hátha majd valahol találok jobbat, korrektebbet, és "vakon megbízhatóbbat"?
Mivel vigyem be a kocsit? A kocsival nincs bajom, találjak ki valamit, tesztelésképp? És, nekem (és minden Honda tulajdonosnak egyesével) kell szakmai felülvizsgálatokat tartani? Ez nem a Honda Hungary, de elsődlegesen a szevrvizvezető feladata véletlenül?
Ne haragudj, de ez így minimum humoros.
Hagyjuk ezt a "márpedig a márkaszerviz megbízható" szöveget, ez duma. Itt vannak a fórumon a példák (többes számban!), hogy mennyire nincs így.