joc_ Creative Commons License 2018.06.11 0 0 62585

Rossz szervizbe jársz.

Szerinted, hányat lesz alkalmam és ingerenciám kipróbálni?

Ahol nem mehetek be az autó mellé, ott honnan tudom ugyenezt megállapítani?

Vagy, úgy gondolod, hogy menjek tesztelgetni 3 havonta egyet-egyet, hogy majd a 2. éves szervizre meglegyen a "jó" szerviz?

Ebben a szervizben így legalább nem húztak le a nemlétező fagyálló meg nemlétező hűtőfolyadék feltöltéssel, mint az itteni beszámolók szerint a másik szervizekben többeket. Itt legalább pontosan annyit és azért fizettem, amit elvégeztek. Innen nézve ez volt eddig a legkorrektebb szervizem.

Éppen csak gondosságilag kevés ahhoz képest, hogy márkaszerviz.

Ha azokat is figyelembe veszem, amit itt mások írtak a fórumon, Bp-en talán már nem is maradt megbízható márkaszerviz. Ezek szerint, járnom kellene körbe az országot, hátha majd valahol találok jobbat, korrektebbet, és "vakon megbízhatóbbat"?

 

Mivel vigyem be a kocsit? A kocsival nincs bajom, találjak ki valamit, tesztelésképp? És, nekem (és minden Honda tulajdonosnak egyesével) kell szakmai felülvizsgálatokat tartani? Ez nem a Honda Hungary, de elsődlegesen a szevrvizvezető feladata véletlenül?

Ne haragudj, de ez így minimum humoros.

Hagyjuk ezt a "márpedig a márkaszerviz megbízható" szöveget, ez duma. Itt vannak a fórumon a példák (többes számban!), hogy mennyire nincs így.

 

Előzmény: Panzerbear (62583)