Neked milyen hibát írt ki?
Normál esetben én sem reklamálnék, mert nem vagyok ilyen típus. Még ha jogos is lenne, szeretem magam megoldani a problémámat. Én vettem, én vagyok érte felelős.
Ami miatt mégis kapálózok az az, hogy
1. a hazaút minősége (15X félreállni nem volt kellemes), ha 4 hónap múlva történik már eszemben sincs "reklamálni"
2. a magyar és a német piaci ár felett vettem a kocsit, mondván h így talán nem lesz egy széthajtott darab
3. ugye én nem tudtam megnézni, ezért teljes mértékben rájuk bíztam magamat a kocsi kipróbálásával és szemrevételezéses vizsgálatával kapcsolatban
4. még mindig nem tudom biztosan kizárni, hogy nagy a gond, megbontani nem akarom, mert akkor az életben nem tudom bizonyítani, hogy a probléma meg volt mikor megvettem akkor is
Egyébként úgy gondolom, hogy ők nem akartak átverni, nem csinálta a hibát 150 km-ig nálam sem, ők mehettek vele Németországban 5-6 km próbautat és azalatt nem volt vele gond, behozták, kívülről szép stb. Aki szarházi volt, az vagy az eredeti német kereskedő, vagy az a magánszemély aki beszámíttatta/eladta nekik, mivel neki ezt a gondot tudnia kellett. (vagyis azt, hogy autópályán nagy terhelésnél hosszútávon használhatatlan a kocsi)
Üdv,
Csanád