Janosakocsiban Creative Commons License 2018.04.16 0 0 350

Üdv!

A kasztni ritkán rohad, a hátsó kipufogódob viszont annál gyakrabban lukad ki, érdemes alánézni. Az olajfolyásról tájékozódj, frissen lemosott motorterű autó gyanús. A vezérléscserére a szervizkönyvben csak km-re van megadva, de max 10 évet a biztonságos élettartama.

A yári szervizperiodusok (évente kötelező szerviz, nem km függő) legyenek betartva, dokumentálv, akkor nagy baj nem lehet. A 2,4 öthengeres blokk jó, de figyelni kell az előbiekre. A klímát jó megnézni, minden nyíláson szabályozható-e a levegő hőfoka ( az enyémnél az anyós oldalra csak forrót fújt). A futőmű, főleg, ha Pesten használták, átnézendő.

Összességében megér 18000 forintot a márkaszervizes hivatalos állapotfelmérés, mert bizonyítható, dokumentált. 

Ha alufelniken van, a felnik állapotát is nézd, nem sérültek-e.

Sok sikert!

Üdv!

Előzmény: Vik_Thorka (349)