bananatree Creative Commons License 2018.04.10 0 0 29340

álló helyzetben, kormányt kopptól-koppig tekerve figyelni kell a hangokat.

A toronycsapágy dolga, hogy az elfordulni akaró lengéscsillapítót engedje elfordulni

Ha be van állva akkor a lengéscsillapító nem tud fordulni, ezért feszültség keletkezik benne, és a rugóban.

Ha a csapágy nem teljesen van beállva, de szorul, akkor a feszültség nő-nő, aztán egy pendülés-szerű hanggal kiszabadul, amikor a csapágy tovább ugrik.

A csapágy mozgását érdemes figyelni (~a lengéscsillapító felső bekötési pontját)

Nomeg a hangot. Én pl. látni nem láttam az akadozást, amikor először ilyennel volt dolgom, csak a pendülést hallottam.

Szerintem rugótörésnél érdemes cserélni...

Nekem 200e km alatt 2x halt meg, pedig nem a sztyeppén hajtom...

 

Előzmény: papamaci113 (29336)