Akkor nem böngészted át valami alaposan...
Havonta legalább egyszer előjön a kérdés. A gyújtáskapcsoló kapcsoló részét (tehát nem a zárat, hanem hátul,amibe a vezetékek mennek) azt kell kicserélned.
Bár mondják, hogy nem feltétlenül kell annyira szétborítani,mint én tettem, utálom a látatlanban végzendő munkákat, tehát:
Lebontod a kormányoszlopot:
A gyújtáskapcsoló oldalán látsz egy (vagy kettő?) M3-as hernyócsavart. Azt kitekered, és nem szórod el.
Ez marad a kezedben:
Jól megjegyzed, hogy melyik vezeték melyik számú sarura való, majd fogod a cseredarabot, és összeszereled.
Egyébként ebben tetszőleges alkatrész mehet tönkre (csak kíváncsiságból szedtem szét, amúgy nem szükséges)
Cseredarabnak S100-tól kezdődően Feliciáig bármelyik típusé jó bele. Én egy ezeréves bontott PAL-t tettem be, 5. éve azzal megy.