ŰTH Creative Commons License 2018.03.30 0 0 511

Tényleg jó cikk. Érdekes az a mondás benne, hogy az olajat a régi/rossz turbó leszerelése ELŐTT kell cserélni. Nekem az/annyi jött le a szerviz magyarázatából, hogy az új turbónak már friss olajjal kell indulnia. Ezt az infót próbáltam meg átadni. (Még valami olyasmit is mondtak, hogy felszerelés előtt a felújított turbóba töltöttek olajat, hogy ne szárazon kezdjen forogni.)

 

Ettől függetlenül nyilván a Ferryker tudja a tutit.

 

De vajon mi a különbség a között, hogy a régi/rossz turbó leszerelése előtt cserélik az olajat (ahogy a Ferryker mondja a cikkben) VAGY az új/felújított turbó felrakását követően, de a motor első beindítása előtt (ahogy nekem magyarázták)? Te érted ezt?

 

Akárhogy is, nálam nyilván jól csinálták, mert a bő 5 hónappal és 14 eKm-rel ezelőtti felújítás óta a turbóm - köszöni szépen - jól van. Semmi jele annak, hogy rosszul végezték volna el a felújítást / olajcserét / beindítást.

 

Üdv:

ŰTH

Előzmény: sa-gx180 (510)