swindlerhunter007 Creative Commons License 2018.03.28 0 0 18141

„De hát ahhoz nem kell rövidíteni az abroncsot.

Mit ér el vele? Ha az abroncsból kivesz öt mm-t, akkor az átmérő 1,5 mm-t csökken. Mit számít az?”

 

Tudatában vagyok annak hogy te úgy gondolod hogy a filigránozott és feldíszített pántok olyanok mint a plasztelin, hajlékon, puha, összerogyik ha nem támasszák meg stb. Ez tévedés. Ha veszel egy jegygyűrűt aminek a vastagsága sem haladja meg a 0,4 mm-t vagy egy más gyűrüt akkor kipróbálhatod. Az arany nem olyan puha, sokkal keményebb, mint az ólom. Akár rá is haraphatsz, ahogy régebben megnézték az aranyat és láthatod, hogy milyen kemény. Én csináltattam egy színarany 25x25 mm-es és 2,5 mm vastag téglalapot. Magam is meglepődtem, hogy milyen kemény pedig azon még filigrán sincs. A keresztpántot sem torzítani sem másirányba hajlítani nem lehet. Az egyetlen lehetőség az volt hogy a felforrasztott szárat megemeljék ami a tetőlemeznél engedett. Tehát ott lehetett emelni. Ennyi.

 

„A keresztpántnak az alsó apostolkép alatt még van olyan 15-20 mm-es nyelve. Az azért van ott, hogy az abroncsot bármilyen szinten is kell átfúrni, az találkozzon a nyelvvel, így össze lehet szegecselni a két részt (abroncs, pánt).”

 

Valóban van, de nem lehet akármilyen szinten átfúrni. A keresztpánt szárainak végén van egy szerelési sáv. Ez a szerelési sáv kb. 7 mm ott kell átfúrni.

 

De mindez lényegtelen. Nem szükséges elmagyarázni, hogy mi lehetett volna ha…? Csak abból kell kiindulni ami, van, az biztos! Az biztos, hogy hátul a kőmező forrasztva van. Ott volt az abroncspánt vége, csak ott van forraszvonal. Az is biztos, hogy a forraszvonal pontosan a keresztpánt hátsó szárának középvonalára esik. Ez természetesen nem lehet véletlen. De az sem jelentene semmit, ha véletlen lenne. Ami fontos az az hogy a keresztpánt szárának középvonalába helyezték a csüngőt, ezzel aszimmetriát hoztak létre az abroncson. Továbbá az a felismerés fontos hogy a kör és ellipszis esetében az egyenlő szögek esetében a szárak közé eső köríveknek egyelőek kell legyenek. Ez ugyan nem vonatkozik az abroncsra csak a keresztpántra, de ezzel matematikailag bizonyítható, hogy a keresztpánt aszimmetrikus. Amikor a csüngőt rögzítették akkor a keresztpánthoz igazították és nem a 16-os osztás szimmetriájához. Ennyi.

 

„Nem kell semmit sem csinálni, csak odahúzni a keresztpánt végét az abroncshoz.”

 

Figyeld: nem kell nekünk azzal foglalkozni, hogy hogy lehetett volna kiküszöbölni az aszimmetriátJ. Csak arra koncentrálj, hogy mi van a koronán. Arra a dokumentumra, amit a korona maga írt alá! A szárakat oda húzták ahova, nem fontos. A lényeg az, hogy most ott van és azóta amióta összeszerelték!

 

„Küldheted a 100 eurót. Az abroncsot nem kellett elvágni. A keresztpánt végeinek a kialakítása, és a lemez rugalmassága lehetővé teszi az abroncshoz való szegecselést, nem kell ehhez az abroncsot bántani.

 

Te vagy teteted magad vagy egyszerűen képtelen vagy belátni hogy olyasmit fűrészelsz amihez semmi köze nincs a feltett feladatnak.

 

 

Attól függetlenül hogy nem akarsz elfogadni valamit, azt sem akarod figyelembe venni, hogy nem az a döntő hogy vágtak-e ki vagy sem az abroncsból. A döntő az az hogy a csüngőt, az erliket és a pártát nem a 16-os szimmetrikus osztáshoz passzították hanem az aszimmetrikus keresztpánthoz. Az hogy a keresztpánt aszimmetrikus azt matematikailag lehet bizonyítani, de a forrasztás velejárója is. Ezért van az hogy az abroncsot passzították a keresztpánthoz és nem fordítva. Részletekhez olvasd a Barabássy cikket!

  

„Már meg sem merem kérdezni, de akkor te most azt állítod, hogy a hátsó csüngő karikáját úgy hegesztették fel az abroncsra, hogy a keresztpánt már az abroncson volt?”

 

Jobb is ha nem kérdezed meg! Ezt már magadnak is tudnod kell! Egyébképpen megnézheted ha bizonytalan vagy hogy mit írt Barabássy.

 

„Lehet, hogy csak a keresztpántot igazították a csüngőhöz.” 

 

Úgy gondolod hogy még mielőtt a keresztpánt találkozott az abronccsal azelőtt felforrasztották a csüngőket az addig pontos abroncsra aszimmetrikusan? Majd odahúzták a keresztpánt szárát? Aztán elől felforrasztották az erliket és a pártát szintén aszimmetrikusan és odahúzták a keresztpánt első szárát is? Ugye azért ezt nem kérdezed? Ezt magad sem hiheted!

 

Azért nem semmi hogy idáig eljutottunk :-)

 

Azért áruld már el, hogy miért nem akarod elolvasni Barabássy cikkét. Félsz tőle?

Előzmény: netuddkivogymuk (18140)