DZolkó Creative Commons License 2018.03.24 0 0 32598

Szia!

 

Nekem is van, én szereltem be, ha nem felejtem el holnap lefotózom hová kell dugni a 2 kábelt, egyszerű az egész. Fel kell tanítani a motorra, amihez jó ha van középső állványod, mert minden sebesség fokozatban bizonyos fordulatszám-tartományban kell tartani, ami közúton érdekes lenne.. ha csak hátsóvilla emelőd van, az is jó lehet, de érdemes kikötni a motort hozzá, mert ha leugrik róla a motor, miközben 4-ben pörgeted 5000 fordulaton lehet kibírod röhögés nélkül. 

Ha meg áll a motor akkor kiveszed üresbe azt jelzi, onnan meg 1-be rakod, ezt nem kell túlgondolni. 

Ha villog az "F" rajta indításkor, az azt jelenti, hogy nem fog beindulni, mert valami gáz van, pl. a főtengely jeladó rossz ponton állt meg és odébb kell forgatni (sebességbe tenni, meglökni a motort majd ráengedni a kuplungot -célszerű közben rajta ülni). Volt olyan is, hogy villogó F-nél is beindult, de olyankor nem mutatta a fokozatot csak villogott. 

Korábban ment róla a szájkarate, hogy kell-e ez egyáltalán a motorra, de szerintem hasznos. 

Előzmény: Bence Hajnal (32591)