"ha mégis Jazz-nel, akkor ne a felsö sebessegi fokozatokban"
Nem autógépész, de mégiscsak mérnökként én azt gondolom, hogy ez a megállapítás sokkal általánosabb érvényű.
A kifejezetten sportosra épített autóknál is, teljesen függetlenül a márkától is.
Még egy gondolat, konkrét tapasztalatról, és a Jazz CVT "lomhaságáról":
Én Miskolcon nőttem fel, ott szereztem a jogosítványomat, első néhány évben sokat jártam a Bükkben, tájfutóként is verseny helyszínekre. Nyilván, az akkori (80-as évek, annak is főleg az első fele) családi szocialista autóinkkal. De azért volt némi affinitásom, hogy nem (feltétlenül) 20-szal veszünk be egy hegyi út kanyarját. Nyilván rallizni akkor sem lehetett, de nem ijedek meg a kanyargós hegyi úttól.
Tavaly voltam újra arrafelé, a CVT Jazzel, családdal.
Nyilván a CVT által adott kereteken belül.
De a család volt, amikor megjegyezte, hogy talán egy kicsit vegyek vissza a sportosságból.
Szóval, nem lehet a CVT-re sem azt állítani, hogy nagyon öreguras és lomha.