Na azért a mesterfokozatig még hosszú az út, meg kell azért dolgozni is:), csak emlékeztető:
-hazai hadiipar saját költségén kifejleszt egy 8x8-as PSZH-t ( Saur)
-sikeres csapatpróbák, aztán mély csend:)
-megjelenik a Rheinmetall, vegyes vállalt alapítása, pacsizás magas szinten és fotósop-proto:) bemutatás ( Agilis= Boxer egyszerűsített kivitelben, lemondva a modul kialakításról)
-megjelenik a GD mint népmesei hős a lápi ködből:), általános amnézia Saur és Agilis ügyben , aláírják a szerződést, úgy hogy még egy fia halacska nem volt csapatpróbán, nem ment át az ACCTM (HTI) kezei között, ellenben sajtókórusban megindul az ódazengés hogy micsoda csoda, amnézia hogy milyen tapasztalatok voltak a III-as hallal :)
Ugyanis voltak olyan sorozatos apróságok mint : 12,7-es rendszeres elakadása, szoftver gondok, villamos rendszer sorozatos hibái, fékrendszer hibák, nem szerződés szerinti mennyiségben/minőségben leszállított tartalék alkatrészek, ergo hónapokig nem voltak bevethetők.
A 600 db-os megrendelést először olyan 10 éve emlegették, Dimbovica- parti tempó.:)
Apropó: a Komondor alkalmas lenne aknavető hordozónak és felderítő járműnek/IPTR hordozónak? Konkrétan felderítő szakaszok járműveként? ( BRDM kiváltás)