Törölt nick Creative Commons License 2018.02.19 0 0 4477

Kedves hozzászólók!

 

Van olyan életszakasz az ember életében amikor nem tudja feldolgozni a problémáit.Ezt én sem értettem az elején,hiszen egy idegileg erős,magabiztos,boldog ember voltam 3éve .Tudat alatt bíztam az orvosokban,hogy egy lábsérülésből felépítenek hipp hopp és újra a régi leszek.Ekkor kezdődött a frontin időszak,amikor még csak 1-0,5 tabletta átlendített a fájdalmakon és az idegfeszültségen.Kezdetben is úgy éreztem,hogy valahogy az orvosok nem vizsgálnak,mit érdekli őket egy akkor 35 éves nő,aki csak hisztizik és fáj a lába.Vizsgálatok nem történtek,akárhova mentem,akármennyit költöttem,falakba ütköztem.Egyre jobban tudatosult bennem a tény,hálapénz,mert fekhetek egy kórházba x hétig?Körzeti orvos sehova nem küldött..Éjszakai ügyelet pánikrohamot állapított meg 6-ból 6 embernek,csakhogy ne kelljen vizsgálni senkit és még az embereket durván le is ordították,nehogy jöjjenek ilyennel,mert nem sürgősségi eset.Sehol nem találtam kiutat,a megkezdett dózist ekkor már tovább növeltem.Mikor elkezdett az idegszál húzódni a lábamban,jó megoldásnak tűnt a frontin,ha stresszhelyzetbe kerültem,bevettem és egész jól voltam agyilag,de ettől persze a lábam nem gyógyult meg,csak lélekben sirattam azt az énemet aki voltam egykor.A probléma ott van,kinek mi,mindenki tudja magáról,hol rontotta el,mik a lelki dolgai.Magában kell feldolgozni a problémát.Ez így meg is volna az alapok,hogy honnan indult.Magamtól rájöttem,hogy ez így nem jó,hiszen már vagy 6-8 frontin a dózisom egy nap.Megkezdtem egy saját magam összeállíott program alapján a leszokásom.Tudni illik a b vitamin,magnézium,d vitamin nagyon sokat segít ebben.Eleinte a 6-8 szemről rögtön 2 szemre csökkentettem a napi dózist.Az  első nap semmi bajom nem volt,majd a 4. nap hajnalban keltem..Rémálom,hideg veríték,pánik,minden jött..De nem adtam fel.2 hét után lettem jobban a csökkentett dózissal.Éreztem,hogy olyan erős vagyok,hogy már a 1.5 szint is menni fog.Ennél is a 4.nap után lettek olyan elvonási tüneteim,hogy aki ezt tudja és átélte,hajlamos beképzelni,hogy most a világnak vége.Visszatettem napi 2-re,mert túl bátor voltam már a gyors csökkentéshez(,holott 3 éve szedem) Sokan írják,hogy jó a citromfű tea,de nekem nagyon erős fejfájásom lett tőle.1 éve amikor már belevetettem magam a leszokásba,akkor az orbáncfű tea volt a legjobb olyan tea,ami tényleg úgy hatott,ahogy írták.Lelkileg is, idegileg is erősít,nagyon jó tényleg,bevált szer.Hiszen a lélek beteg aki már antidepresszánsokon él,azt kell helyretenni.Kinek mi használ.Vissza kell gondolni,mi jelentette a kikapcsolódást,a feltöltődést!Nem reklámozni akarok,mert még én se vagyok  gyógyult:(

Akinek először írja fel az orvos,dobja a kukába,mert iszonyatos a leszokás róla!

Jó lenne ha valaki tudna tanácsot adni,aki orbáncfűteát is iszik(ami tudom,hogy jó erre).Azt írják,hogy nem lehet együtt szedni antidepivel. Valakinek esetleg tapasztalata van,hogy okoz e mellékhatást a kettő együtt,plusz a vitaminok?