Krixti313 Creative Commons License 2018.02.19 0 0 48439

Sziasztok,

a napokban volt egy generátor felújításom, mert alapjáraton nem volt töltésem, a fényszórók pislogtak. Mérve alapjáraton 12 V fordulaton 13,6 V volt. Volt egy diódahíd hibás generátorom a garázsban, ezért azt felújítottam. Új csapágyak, diódahíd, új csúszógyűrűk a forgórészen, új feszültségszabályzó (ennél Vikát akartak rám sózni, de kézbe véve már aggasztott az átlátszó műanyagház is, úgyhogy végül angol gyártmányút kértem inkább) Mindent kicseréltem, végül beszereltem, beindítom a kocsit, nem alszik ki a töltéslámpa, mondom ilyen nem létezik, aztán gázt adva végül elaludt, mérve stabilan 14,4 V. Fényszóró bekapcsolva is 14,2 V. Viszont gázejtésre még mindig pislog egyet, majd beáll, mérve annyit jelent, hogy gázejtésre lemegy 13,6-ig majd vissza 14,2. Normális ez? vagy mi okozhatja még ezt? Igazából most már nem zavar annyira, tudván, hogy van már töltés, de ha nem kell ez végett szétbontani a fél kocsit, akkor megjavítanám. Még hétvégén megtisztítom az összes testpontot, hátha. Amit még észrevettem, hogy hátsó ablakfűtést bekapcsolva leesik a feszültség 13,3-ra fényszóróval 13,1 alapjáraton. Az ablakfűtés ekkora fogyasztó lenne?

Bármilyen segítséget szívesen fogadok, ész előre is köszönök