Jucmarek74 Creative Commons License 2018.02.02 0 0 1565

Sziasztok!

 

Rendeltem egy terméket előre utalással, házhozszállítással.

 

A neten elég részletes ismertető volt a termékről, és fénykép is. (Air Dragon kompresszor)

Az ismertetőből és a képekről egyértelmű, hogy egy digitális készülékről van szó. Amit küldtek, az viszont mechnakikus, nincs digitális kijelzője. Ja, és hiányzott belőle egy alkatrész is, pont az a kis csövecske, amin keresztül felfújom vele pl. a kocsi kerekét.

 

Felvetten az Orangenet Marketing Kft-vel a kapcsolatot, írták, hogy küldjek képeket.

 

Átküldtem, írtam nekik, hogy tévedés történt a részükről, nem ezt a terméket rendeltem, cseréljék ki.

Kibökték, hogy csak ilyen van nekik raktáron, nem tudják kicserélni.

 

Persze napokig nem válaszoltak, telt az idő. Hogy benne legyek a 14 napban ezért jeleztem nekik, hogy ez a termék nekem nem kell, és visszapostázom, küldjenek egy címet, hogy hova. (persze erre a kérdésre nem válaszoltak, úgyhogy visszaküldtem oda, ahonnan kaptam)

 

Visszapostáztam, és jeleztem nekik, hogy mivel ők a ludasak, ezért azt átvételkor fizetett összegen felül a visszapostázás költségét is legyenek szívesek részemre elutalni.

 

Most arra hivatkoznak, hogy a visszaküldés díja engem terhel. Dehát nem én álltam el a vásárlástól, hanem ők nem küldtek megfelelő terméket.

 

Tudom nem nagy összeg 1.740,- Ft. postaktg., de szeretném tudni, hogy ilyenkor mi a helyzet.

 

Mi a véleményetek?