anonym19 Creative Commons License 2018.01.30 0 0 155287

Szerintem itt nem igazán lehet hibáztatni a csávót. Egy "ismert" előéletű és rendszeresen karbantartott, illetve keveset futott példányt szerzett aminek állapota a vásárlás pillanatában feltételezhetőleg jó volt. Az más kérdés hogy a CFCA motorhoz kitalált az a fajta EGR rendszer nem éppen jó megoldás volt. Nem mellesleg azért 40 ekm / 2 év olajcsere azért nagyon könnyelműen hangzik. Valószínűleg ezt korábban így is tartották. A nem ritka eset, inkább mint a holló fehérebbik fajára lehet igaz. 

A cikkben még felmerült hogy Norvégiéban teljes mentős szolgálat flottát tettek ki ezek az autók. Azért a mentős autók alapból a szélsőséges körülmények között használják ezeket a dobozosokat. Akárhányszor meghallok egy frissen induló mentőautót szirénázva már látni is hogy mennyire tiporják neki. Persze ez nem opció náluk hogy meg kell várni amíg rendesen bemelegszik és csak utána padló. Ott már alapból hátrányos helyzetből indulnak ezek a gépek. 

Előzmény: BmS1 (155286)