Harci-Sün Creative Commons License 2018.01.22 0 0 6

Én úgy vagyok a vezetéssel, hogy bár szeretek autózni (az autó adta kényelmet) de nem gondolom, hogy az úton kellene "megmutatni, hogy mekkora király vagyok". Nem vagyok én sem szent, én is megyek a tök üres végigtáblázott M2 úton a 60-as táblánál 80-at is - de még véletlenül sem kezdek el villogni/letolni/előzgetni ha utolérek valakit aki betartja a 60-at (tulképp Neki van igaza ha szabály szerint nézzük tehát kuss a nevem, szépen beállok a sebességére)

 

Amíg mást nem veszélyeztet tőlem mindenki úgy "csapat" ahogy akar...

 

Nem egyszer tapasztaltam, hogy megy a sor mondjuk 70-el, jön egy álladék végig előzve, de jönnek szembe úgyhogy visszavág a sorba - amitől mindenki fékez (hogy beférjen a barom) és már csak 65-al megyünk jó darabig... még egy marharépa érkezik... már csak 60...  És előbbre jutott mennyit is? 10 autót? 20-at? Az mennyi időben vagy méterben? Mondom: ha van rá lehetőség menjen, nehogy lekéssen valamiről de hagyja már a másikat is élni és ne cincálja az idegeit!

 

A másik amit sosem fogok megérteni: Amikor egy komplett sort előz valaki, vagy a forgalomtól elzárt részen húz el a sor mellett akkor mit gondol, a többiek azért állnak vagy haladnak lassan mert hülye birkák és csak Ő egyedül az okos?? Általánosítás ide vagy oda, valahogy mindig hasonló márkájú kocsik azok akik felsőbbrendűnek érzik magukat...

 

Autópálya dettó: külsőbe kamionok végig, gyengébb autó sem szeretne 90-el menni és elkezdi előzni 110-re gyorsítva, mögötte tömörülés (jó esetben fél percre se) Te utoléred, látod, hogy mindjárt visszamegy, vársz - megérkezik mögéd valami álladék, fél méterre a csomagtartódtól és elkezd villogni... Reagáld le normálisan... 

Volt többször hogy végig kamionokat előzte a belső sávban a kocsisor (előttem is végig) mögöttem meg vilog - mi az elképzelés?? Mit szeretne hova menjek vagy mit csináljak?? Egyszer kipróbáltam: kiálltam előle két kamion közé, majd vissza mögé és én is elkezdtem villogni, hogy na most akkor?!