ecotuning Creative Commons License 2018.01.21 0 0 143

Kedves fórumtárs!

 

Részemről a személyeskedést mellőzőm, szerintem egy fórumnak nem erről kellene szólnia, anélkül is leírhatod a véleményedet. Röviden válaszolnék néhány, általad felvetett gondolatra:

 

", de arra te sem reagálsz, hogy vállalsz rá garanciát? Mármint az egész autóra!""

 

Nem, nem vállalok garanciát az egész autóra, de valószínűleg senkit nem fogsz találni, aki ezt megteszi. (Persze tudom, "szoftver garancia" és egyéb érdekes dolgok). Gondolom az autószerelők is vállalnak a 20 éves  autóra garanciát egy gyertya csere után..

Természetesen arra a részre, amivel dolgozok, azaz a motorvezérlőre vállalok garanciát, ha a munka során valami történne, teljes egészében állom. A beállításoknál minden esetben a megbízhatóság a fő szempont, még ha ez az elvárt teljesítménynövekedés rovására is megy. "A kevesebb néha több."

 

"Érdekes módon az én boxom teljesítmény növekedést okozott. Megmérték padon is, de az OBD-n keresztül mért adatok is nagyon erősen ezt mutatják. (- 0.5 másodperc 100-ra)."

 

Ez nagyon remek, örülök. :-)

 

"Még azt is megkérdezném, hogy - az oldaladon írod -, hogyan veszélyezteti egy box az autót "túlvezérléssel", ha a box a vezérlő "előtt" van? Túl magas értékeknél, vagy valószínűtlen jelnél a vezérlő tilt, vagy visszaszabályoz."

 

Ezért írtam a cikket, hogy tisztán lássuk a működését. Javaslom, olvasd el ismét. Nem tilt le túl magas jelnél, mert a box pont ezt a jelet változtatja, azaz, ha pl. a nagynyomású rendszeren 1800bar van a valóságban, akkor az ECU csak 1600bar-t lát és vígan dolgozik tovább.

http://ecotuning.hu/tuningbox-tapasztalatok-tesztek-meresekkel/

 

"A chiptuninggal lehet kárt okozni ha egy idióta csinálja!"

 

Igen, lehet.

 

"A fogyasztáscsökkenést meg hagyjuk már a fenébe. Aki chiptuningot csináltat, az ki is fogja használni és emiatt nem, hogy kevesebbet fog fogyasztani, hanem többet! Aki "kis gyenge optimalizálást" kér, annál esetleg, talán....."

 

Ezt azért sokan cáfolnák, akik már optimalizáltatták az autójukat. Többek között az a sok kamionos cég is akik kifejezetten a fogyasztás csökkenés miatt jöttek el.

 

"Biztos sok embert meg lehet így fogni, hogy csupa szar terméket szembe állítasz egy ECU átírással"

 

Látod, én nem állítottam, hogy ezek a termékek "sz@rok", csak egyszerűen mértem és az eredményeket közöltem és nem általánosan minden boxról, csak azokról, amik kiszerelésre érkeztek hozzánk. Vannak kifejezetten jól működő tuningboxok is Piggyback kategóriában. Tudom, most jön majd a válasz, hogy a neten is van fent sok mérés, még Totalcar-os is, ahol igenis jók az eredmények. Ha eltekintünk attól, hogy csak a befecskendezett üzemanyag mennyiségét növelik, akkor igen.

Az viszont érdekes, hogy mindig egy VAG csoportos TDI, vagy PDTDI az alany. Nem láttam még, hogy CR boxot teszteltek volna. Mármint azt a fajtát, ami csak az üzemanyag nyomást emeli, ami a mi tesztjeinkben is szerepel, azt meg végképp nem, hogy valaki műszerrel mérte volna a nyomást.

"A chiptuning jobb, ha van rá lehetőség, de a box is lehet alternatíva pl. a garancia miatt."

"vállalsz rá garanciát? Mármint az egész autóra! Amennyiben visszavonja róla a gyártó, amikor a szervizben észreveszik!"

"A chiptuning jobb, ha van rá lehetőség, de a box is lehet alternatíva pl. a garancia miatt."

 

Ezt sajnos rosszul tudod. Van nagyon sok olyan új autó, ami már észreveszi a tuningboxot is! Igen a kiszerelés után is!...,de gondolom erről tájékoztatnak mielőtt megveszed.

 

"Jó lenne, ha a kedves tuningos szakemberek, már végre a vásárlók érdekeit is szem előtt tartanák!"

"Ordenáré baromságokat nem kellene irkálni!"

 

A vásárlók felnőtt emberek, tájékozódnak, kérdeznek, olvasnak a döntés előtt és eltudják dönteni, hogy melyik "ordenáré b@rmoságot" választják.

 

Részemről ennyi.

További értelmetlen szájkaratéban nem vennék részt.

Tisztelettel.