Skif m1-hez néhány műszaki jellegű jótanács:
A lengéscsillapitói az ural motorkerékpár rugóstagjai.
Én skoda csillapitókkal alakitottam át, már nem fognék bele, ebayen 20 ért párba adják.
https://m.ebay.ca/sch/i.html?_nkw=ural+shock
A lengéscsillapitóba és a lengőkarban oldalanként 4 db gumi szilent van. Ezek a súly miatt tojássá deformálódnak és rontják az úttartást, meg egy rendes műszakin se megy át.
A megoldás ha nincs ural gyári szilentünk, a 4 ütemű trabant első lengőkar belső szilentje. 350ft darabja
https://www.google.hu/search?q=trabant+lengőkar+szilent&client=ms-android-doogee&prmd=ivmn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiJwojK497YAhXOmLQKHbZOC9MQ_AUIESgB#imgrc=nLTMxByjmLfVZM:
A lengőkart kivéve a régi szilent szinte kiesik. A kerek fülbe szilikon zsirral benyomjuk a trabi szilentet, majd éles késsel a kilógó felesleges részt levágjuk. Azután ebbe a szilentbe bőven bezsírozva a fém távtartót vissza kell rakni. A lengőkar visszaszerelhető. Ugyanezt a lengéscsillapító felső szemével is megkell csinálni.
A hatsó lámpák uaz gyári lámpák.
https://www.google.hu/search?q=uaz+lámpa&oq=uaz+lámba&aqs=chrome.1.69i57j0l3.5757j0j9&client=ms-android-doogee&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=m16zd7G4aCbwtM:
ha törik vagy romlik ezzel cserélhetők javithatók.
Egyedül a kerékcsapágyra nem jőttem rá, hogy a ruszkik miből építették be. Ha valaki tudja ne habozzon közkincsé tenni. Nekem egyébként egy szürke 89es évjáratú van, imádom nagyon könnyű
A kocsi észre se veszi ha húzni kell. A bringákat én is a tetőn szállítom, 20 x 30as zártszelvényből csináltam rá tetőcsomagtartót. 5 db bringa szokott rajta lenni.
Akinek még nem rohadt el a skifje garázsos, annak javaslom az üregvédelmet a kereszttartókon belül, illetve az alján a hossztartón megcsinálni, mert oda amúgy festék nem jutott.