MickNick Creative Commons License 2018.01.17 0 0 1052

Skif m1-hez néhány műszaki jellegű jótanács:

 

A lengéscsillapitói az ural motorkerékpár rugóstagjai.

Én skoda csillapitókkal alakitottam át, már nem fognék bele, ebayen 20 ért párba adják.

 

 

https://m.ebay.ca/sch/i.html?_nkw=ural+shock

 

A lengéscsillapitóba és a lengőkarban oldalanként 4 db gumi szilent van. Ezek a súly miatt tojássá deformálódnak és rontják az úttartást, meg egy rendes műszakin se megy át.

A megoldás ha nincs ural gyári szilentünk, a 4 ütemű trabant első lengőkar belső szilentje. 350ft darabja

https://www.google.hu/search?q=trabant+lengőkar+szilent&client=ms-android-doogee&prmd=ivmn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiJwojK497YAhXOmLQKHbZOC9MQ_AUIESgB#imgrc=nLTMxByjmLfVZM:

A lengőkart kivéve a régi szilent szinte kiesik. A kerek fülbe szilikon zsirral benyomjuk a trabi szilentet, majd éles késsel a kilógó felesleges részt levágjuk. Azután ebbe a szilentbe bőven bezsírozva a fém távtartót vissza kell rakni. A lengőkar  visszaszerelhető. Ugyanezt a lengéscsillapító felső szemével is megkell csinálni.

 

A hatsó lámpák uaz gyári lámpák.

 

https://www.google.hu/search?q=uaz+lámpa&oq=uaz+lámba&aqs=chrome.1.69i57j0l3.5757j0j9&client=ms-android-doogee&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=m16zd7G4aCbwtM:

 

ha törik vagy romlik ezzel cserélhetők javithatók.

 

Egyedül a kerékcsapágyra  nem jőttem rá, hogy a ruszkik miből építették be. Ha valaki tudja ne habozzon közkincsé tenni. Nekem egyébként egy szürke 89es évjáratú van, imádom nagyon könnyű 

A kocsi észre se veszi ha húzni kell. A bringákat én  is a tetőn szállítom, 20 x 30as zártszelvényből csináltam rá tetőcsomagtartót. 5 db bringa szokott rajta lenni.

 

Akinek még nem rohadt el a skifje garázsos, annak javaslom az üregvédelmet a kereszttartókon belül, illetve az alján a hossztartón megcsinálni, mert oda amúgy festék nem jutott.