Nekem egy pici mázlim volt, mert a közelben találtam egy bontót, egyetlen 605-sel, igaz, még két másik roncs volt a tetején, így egy kicsit veszélyes volt, de emlékeim szerint 4-5 dolgot le tudtam szerelni. Azóta sajnos már beolvasztották...
Lemezből pedig magam csináltam, nem volt semmi extra ill. annyi, hogy a függőleges összekötő kívülre esett, míg a mű.ag.-ban helye volt.
Iskolai időszakban az unokámért járok, heti 4 alkalommal, kb 3-3 km-t + ahova kell a környéken...
A küszöbömet egy helybeli kasznis csinálta, úgy , hogy hetekig jártam a nyakára. Első ránézésre úgy ki , mint az eredeti, de alábújva látszanak az illesztési nehézségek, ami a kacifántos küszöb-profilból adódott.
Márciusi vizsgára készülve átnézettem a vizsgahelyen és csak az egyik első szilentet kell cserélni (rázópadi nyúzás után).
Én viszont menet közben hallottam némi nyikorgást illetve súrlódást (hupogást) hátulról, a kerékfordulat ütemében, ami csapágyra utalt...
Tegnap fejeztem be a két hátsó kerékagy komplett cseréjét új SKF anyaggal...
Szóval mindig van mit tenni, bütykölni, igazítani, amire aktív koromban nem jutott idő, elvégre én a 71., míg a drága a 27. évébe lépett!