Kenny___ Creative Commons License 2017.11.29 0 0 92204

A holdkompnal SEM arra hasznaltak, hogy kieso, vagy hulyesegeket kozlo muszerekkel meg tudjanak birkozni. A hajozasban sem erre hasznaljak, hanem pl a hullamok okozta zajok szuresere, stb. Ha az uzemzavar pillanatnyi lenne, akkor jo, oke, legyen, tok jo, de amikor mar fel oraja a 3 fmc-bol ketto hamis adatok alapjan dolgozik, ott a hajadra kenheted.

 

A legegyszerubb megoldas jelenleg az, hogy 1) beleverjuk minden airbus zsoke fejebe, hogy helyzetben mindig csekkolja a flight law-t, hogy pl ne huzzak tul a gepet, arra gondolvan, hogy a normal law majd ugyis megved; illetve 2) oktatasi modulkent beemelik a specifikus hibatipust, hogy idoben fel tudjak ismerni a pilotak a helyzetet, hogy automatikusan tudjak, melyik muszerekre lehet hagyatkozni, stb. Kozben dolgozan a szoftveren es a pitotcsoveken.

Előzmény: elemes (92201)