Engem is érdekelne!
A weboldalon leadott kérelmekre nem válaszolnak. A lentebb megadott magyar.digital@myacn.eu email cim már nem létezik.
Nagymamámmal a kerítsen keresztül kiadott iratok alapján kötöttek szerződést, melyből nem kapott példányt.
Az alap telefon lemondása miatt (és azóta sajnos halála miatt is) szeretnénk lemondani az "előfizetését".
Bejelentettük a lemondást a honlapon keresztül, de nem érkezett válasz, csak csekk a 8 napos felmondási határidő utáni időszakra persze.
Amennyiben nem sikerül velük elektronikusan kapcsolatba lépni (A videochat még hátra van, várjuk a visszajelzést), levélben fogjuk felmondani. De mi a garanca, hogy nem küldenek cekket azután is? Kinek kell még jelezni (fogyasztóvédelem?) és megküldeni a felmodást, hogy biztos legyen?
Ha valakinek van működő elérhetősége, vagy tapasztalata sikeres felmodással, kérem írjon valami biztatót!