laszloan Creative Commons License 2017.11.26 0 0 412

Engem is érdekelne!

A weboldalon leadott kérelmekre nem válaszolnak. A lentebb megadott magyar.digital@myacn.eu email cim már nem létezik. 

Nagymamámmal a kerítsen keresztül kiadott iratok alapján kötöttek szerződést, melyből nem kapott példányt. 

Az alap telefon lemondása miatt (és azóta sajnos halála miatt is) szeretnénk lemondani az "előfizetését". 

Bejelentettük a lemondást a honlapon keresztül, de nem érkezett válasz, csak csekk a 8 napos felmondási határidő utáni időszakra persze.

Amennyiben nem sikerül velük elektronikusan kapcsolatba lépni (A videochat még hátra van, várjuk a visszajelzést), levélben fogjuk felmondani. De mi a garanca, hogy nem küldenek cekket azután is? Kinek kell még jelezni (fogyasztóvédelem?) és megküldeni a felmodást, hogy biztos legyen?

Ha valakinek van működő elérhetősége, vagy tapasztalata sikeres felmodással, kérem írjon valami biztatót!

 

 

Előzmény: dave00 (411)