benbe Creative Commons License 2017.11.25 -7 5 441243

Bárhányszor leírhatod, de nem érdekel. A vasút jegyet és utazást árul, nem idióta számlákat. Hova van leírva, hogy az elektronikus számla nem elszámolható? A világ minden táján az a trend, hogy a pénztár megszűnik, az utas mindent elektronikusan intéz. Mivel ez marginális számú utast érint rendszeresen, ezért fölösleges rengeteg pénztárablakot fönntartani. A vasút, teljesen érthetően, az elektronikus szolgáltatásokra akarja az utasokat szorítani, mivel ezzel költséget takaríthat meg. Elnézve a vasút helyzetét, minden így megspórolt fillér, amivel több jut a pályára, a járművekre, a szolgáltatás színvonalára, az jobb vasutat eredményez.

 

Ausztriában, Svájcban van, hogy 100 km körzetben nem találsz nyitvatartó pénztárat. Mégis vesznek jegyet az emberek, és még el is számolják. Milyen kiválasztottnak gondolod magadat, hogy neked márpedig azonnali és emberi erőforrást foglaló számlagyár jár? Szerinted a Baracska-Budafok vagy a Péteri-Ferihegy utasok honnan szereznek számlát maguknak? Hát nem a Nyugatiban vagy a Déliben.

Előzmény: torqmatic (441240)