Pár korábbi megválaszolatlan kérdésre a valasz, amit biztosan tudok:
Nekem is 240 korul van a km és 10 evesek leszünk.
A fékolajat cseréld. Tartó bakok, szilentek csereje illendő lenne, de én úgy vagyok vele, hogy ameddig nem kopog vagy lötyög, minek. A kuplung és egyéb dolgok úgyis jeleznek, ha csere érettek.
Viszont nem tudom, hogy én vagyok e a szerencsétlen vagy típus hiba, a vízcsövekre oda kell figyelni. 2x durrant el két különböző vízcső a motor térben, úgy hogy nem volt előjele az elmúlt 2 évben. Mind kétszer időben le tudtam állítani, így nem lett baj, de nem tudtam tovább menni.
Az én szerelőm azt mondta, hogy a váltó olajat nem kell cserélni, nincs is leeresztő, ha a féltengelyt kihúzzuk, ott lehet a legkönnyebben leereszteni.
Számomra nem volt bonyolult kicserélni az izzókat, úgy csináltam, hogy kerestem egy led boltot, (budaörsi T betűs multi parkolójában tálaltam is normalisat) ahol minden szokott lenni készleten, ott szétszedtem, megvettem, összeraktam. A középső féklámpaba ne cseréld, az a hagyományosra van kitalálva, gyengén és beteg színnel ég, ha led van benne.