Sihuhu
2017.11.10
|
|
0 1
145277
|
Említettük annak idején, hogy a három henger közül csak egy hengerre tudod rendesen ráállítani az előgyújtást, a másik kettőre kiadódik. Oka, hogy nem tudják sokkal precízebben összefűzni a főtengelyt.
Hengerenkénti állíthatóság:
Én kivágtam a kör alaplapból a hall jeladókat, és felragasztottam a mechanikus gyári alaplapra ferrobonddal. Persze előtte levettem a megszakítókat és minden felesleges cuccot a gyári alaplapról. Be kell szerezni hozzá egy harmadik beállítható kis alaplapot, hogy egy szintre hozd a másik kettővel a ragasztási helyet az alaplapon. A jeladó gyűrűből is levágni szükséges kb. 3 mm-t, hogy beférjen a gyújtásházba. Kilenc pólusú soros kábellel vittem a jelet az elektronikába, ami felkerült a sárhányóra a motortérben. Az elektronika egyben immobilizer, persze, ha kiszedi leállás után az ember és zsebre vágja. :-) |
Előzmény: sergio82 (145264)
|
|