Sihuhu Creative Commons License 2017.11.10 0 1 145277

Említettük annak idején, hogy a három henger közül csak egy hengerre tudod rendesen ráállítani az előgyújtást, a másik kettőre kiadódik. Oka, hogy nem tudják sokkal precízebben összefűzni a főtengelyt.

 

Hengerenkénti állíthatóság:

Én kivágtam a kör alaplapból a hall jeladókat, és felragasztottam a mechanikus gyári alaplapra ferrobonddal. Persze előtte levettem a megszakítókat és minden felesleges cuccot a gyári alaplapról. Be kell szerezni hozzá egy harmadik beállítható kis alaplapot, hogy egy szintre hozd a másik kettővel a ragasztási helyet az alaplapon. A jeladó gyűrűből is levágni szükséges kb. 3 mm-t, hogy beférjen a gyújtásházba. Kilenc pólusú soros kábellel vittem a jelet az elektronikába, ami felkerült a sárhányóra a motortérben. Az elektronika egyben immobilizer, persze, ha kiszedi leállás után az ember és zsebre vágja.  :-)

Előzmény: sergio82 (145264)