Semmit sem irtal arrol, hogy iranyitod a lovedeket.
Dehogynem. IMU-val, ahogy mindegyiket ekkoriban.
Nagyon gyors es egyszeru szamitas alapjan az ejecttol szamitva az altalad megadott tavolsag, magassag es sebesseg fuggvenyeben 25 g-vel kellenne gyorsitani a lovedeket -Z vector iranyba, ugy hogy kozben az nem esik szet, nem eg el, nem tornek le rola az iranyito feluletek.
A -Z vektoron te gondolom lefele irányuló vektort értesz. Ezt nem tudom miből gondolod, szerintem nem kell oda 25 g, de akár ki is számolhatom mennyi kell hozzá. A kioldási manőverhez eleve 10-40 fokos szögben érkezik egy némileg elnyújtott poláris elliptikus pályáról a shuttle attól függően hogy vissza akar e térni a világűrbe - ideiglenesen ballisztikus pályán, mert az OMS üzemanyag tartaléka nem elegendő az elvesztett sebesség korrigálásra - vagy a kioldás után azonnal leszáll.

A két értékhez nagyon különböző gyorsulási érték tartozik, és ennek javát meg lehet nyerni az aerodinamikából. Ezt ne úgy képzeld hogy Moszkva felett majd hirtelen függőlegesen lepottyant egy bombát. Ha mondjuk a shuttle 20 fokos szögben lép be a légkörbe, és a rakéta csak egyenesen repül innen, akkor 220 km távolságban old ki. Ebben az esetben a rakéta 235 km-t repül, a repülési idő az 29 sec. és 0 g a rakétát érő gyorsulás. A Shuttle minimális hiperszonikus L/D értéke 1 így ő üzemanyag felhasználás nélkül is kényelmes sok tíz kilométeres magasságban repül el a gombafelhő felett. De a legtisztább scenario az az ha 10 fok körüli szögben old ki, és a rakéta teljesít egy 10 fokos kanyart. A mezoszféra elérése után pedig 2000 Km tud megtenni a légkörben szóval Moszkva hipotetikus bombázása után poláris pálya esetén még azonnali leszállás estén is simán leszáll Törökországban, ráadásul úgy hogy a SZU felett végig hiperszonikus sebességgel halad, azaz a korabeli légvédelemnek az A35M kivételével nincs sok esélye elfogni, de egyrészt azt sem ilyen célra tervezték, másrészt a bombázás után már kétlem hogy atomot lőttek volna rá a szovjet sűrű légkörben.
Kontroll felületek ilyen rakétánál nincsenek, kardáncsuklós felfüggesztésű tolóerővektoros kormányzás van ahogy minden rendes rakéta felső fokozaton az R-7 óta. A hővédelem pedig ablative hőpajzzsal könnyen, és relatíve kis súlyból megoldható erre a rövid időre.