Zoli, szerintem te nagyon nem gondoltad ezt végig.
Miből gondolod hogy egy Tengeralattjáró jobban ismeri a helyzeté, mint a Kennedy űrközpont?
Miből gondolod hogy egy SLBM minimál tömegű IMU-ja jobb lenne mint a Space Shuttle IMU jai?
Miből gondolod hogy egy tengeralattjárón jobb IMU kalibrálást lehet csinálni mint Kennedyben?
Szerinted mekkora Gyro driftet szed össze 2 óra alatt a KT-70? (Igazából még 30 perc sincs, mert ameddig az USA radarok hatótávjában van folyamatos update van)
Szerinted mennyivel lehet ponttalanabb ha csak az indítás pillanatában vannak meteorológiai adataid, szemben az SS-el ahol egészen a busz szeparáció (indítás) pillanatáig kapcsolat van Kennedy-vel?
Őszintén szólva vicces ahogy bizonygatod hogy a sokkal szerényebb navigációs rendszerrel bíró rakéták pontosabban ismernék saját helyzetüket és tudnának rárepülni a célra, mint a Space Shuttle ahol egy darab IMU nagyobb mint az egész vezérlés egy ICBM-ben.
Szóval a laikus elképzeléseddel szemben, az SS esetében sokkal jobb navigációs adatok kerülnek betáplálásra a rakétába mint amit bármely warhead busz is remélhetett akkoriban, és bár az busz separation kb ugyanott következik be, ez esetben a robbanófej egészen végig manőverezik és saját navigációs rendszere van legalább olyan jó, mint amivel mondjuk a Poszeidón busza rendelkezett.
Szóval gondold ezt át. Soha meg sem tudod közelíteni azonos technikai szinten egy SS méretű "buszról" indított vezérelt robbanófej pontosságát még akár a minuteman nagynak számító buszával sem, nemhogy egy SLBM aprócska buszával.