Platon Creative Commons License 2017.10.17 -1 0 32816

Zoli, szerintem te nagyon nem gondoltad ezt végig.

 

Miből gondolod hogy egy Tengeralattjáró jobban ismeri a helyzeté, mint a Kennedy űrközpont?

Miből gondolod hogy egy SLBM minimál tömegű IMU-ja jobb lenne mint a Space Shuttle IMU jai?

Miből gondolod hogy egy tengeralattjárón jobb IMU kalibrálást lehet csinálni mint Kennedyben? 

Szerinted mekkora Gyro driftet szed össze 2 óra alatt a KT-70? (Igazából még 30 perc sincs, mert ameddig az USA radarok hatótávjában van folyamatos update van)

Szerinted mennyivel lehet ponttalanabb ha csak az indítás pillanatában vannak meteorológiai adataid, szemben az SS-el ahol egészen a busz szeparáció (indítás) pillanatáig kapcsolat van Kennedy-vel?

 

Őszintén szólva vicces ahogy bizonygatod hogy a sokkal szerényebb navigációs rendszerrel bíró rakéták pontosabban ismernék saját helyzetüket és tudnának rárepülni a célra, mint a Space Shuttle ahol egy darab IMU nagyobb mint az egész vezérlés egy ICBM-ben. 

 

Szóval a laikus elképzeléseddel szemben, az SS esetében sokkal jobb navigációs adatok kerülnek betáplálásra a rakétába mint amit bármely warhead busz is remélhetett akkoriban, és bár az busz separation kb ugyanott következik be, ez esetben a robbanófej egészen végig manőverezik és saját navigációs rendszere van legalább olyan jó, mint amivel mondjuk a Poszeidón busza rendelkezett.

 

Szóval gondold ezt át. Soha meg sem tudod közelíteni azonos technikai szinten egy SS méretű "buszról" indított vezérelt robbanófej pontosságát még akár a minuteman nagynak számító buszával sem, nemhogy egy SLBM aprócska buszával.  

Előzmény: M.Zoli (32808)