szöcsy11 Creative Commons License 2017.10.07 0 0 20528

Teljes motorfelújítás, turbó felújítás,,generátor, önindító felújítás, vezérműláncok cseréje feszítő csere.olaj cserr, szűrők cseréje.(célszerszámokkal 1es henger felső holtpontján fixálva let a vezérműtengely és a lendkerék) adagoló felújítás és próbapadon történő beállítása megtörtént az autón. Porlasztócsúcsok bemérve, közel gyári értékeket mutat. Még is a jelenség, nagyon nehezen indúl be az autó, és ha be is indúl felpörög 3000 re az alapjárat, fekete kormoa füstöt nyom, majd kigyullad 1-2 mp után a porlasztás hiba kontrol lámpa és leáll az autó. Több szerelő próbálkozott már vele, de senkinek nem volt megfelelő programja hogy kommunikáljon a kocsim számítógépével. Így keresek olyan valakit aki segítene ennek a problémának az orvosorlásában. És el is tudna jönni megjavítani. (első gondolatom az volt hogy a lendkeréknél lévő jeladómmal lehet baj ezért csinálja ezt az autó, De mikor elszállt az olajnyomás a kocsiban már akkor így nehezen indúlt be és nyomta a fekete füstöt, amit akkor annak tudtam be hogy tönkrement a motor, vagy a hengerfej és eszi az olajat ezért újítattam fel a motort fúrás, köszörülés, hengerfejezés, bár aki csinálta azt mondta nem volt akkora kár hogy ezt meg kellett volna csinálni, de én biztodr mentem leglább egy darabíg jó lesz)