Köszönöm szépen a segítségeiteket!
Úgy tűnik sikerült kinyomozni mi az ok:
Mint Ti is kinyomoztátok valóban létezett ebből a mozdonyból szerkocsis, és szertartályos verzió is, viszont a roco valószínűleg költséghatékonysági megfontolásból a szertartályos mozdonyra is a szerkocsis fülketetejét rakta fel (a fülketető az ablakokkal együtt külön alkatrész a víz szertartályok vonala felett, és a szerkocsisnak is hátrafelé két oldalt ablakai vannak), ami viszont így azt eredményezi, hogy a "szerkocsis" tető nagyrészt befedi a széntér tetejét:
https://www.google.hu/search?q=hf110c&dcr=0&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiQkvjb3tLWAhWpF5oKHXMGC_IQsAQINQ&biw=1280&bih=702#imgrc=Z5rRVv5EjbfEPM:
Én is remélem jó a link :)
A fülketetőnek a szertartályos verziónál valóságban csak akkora tetőpereme van hátrafelé amekkora előre is (csak 1 db fatüzelésű szertartályos mozdonyt találtam aminek hátra ugyanúgy hosszan kinyúlik a teteje mint a szerkocsisnak, de annak a hátsó része teljesen más kialakítású).
Egyébként nekem tetszik ez a kis mozdony van is ilyenem, de gyanús volt ez a túlzottan lefedett szertartály, és hogy szinte csak szerkocsis verzióról találtam először képeket.
Még egyszer köszönet a segítségért!