etomcat Creative Commons License 2017.10.01 -1 0 91844

> Most láttam ezt a tudósítást a defektes futójú gépről.

> http://rtl.hu/rtlklub/hirek/fotosok-segitettek-a-kenyszerleszallasban

> Ilyenkor miért fordul vissza a reptér széléről teli tankkal?

> Nem csukódott be rendesen a fedél? Mert ha becsukódik, elvileg repülni tud a gép,

> leszállni meg pont olyan kockázat mindenhol, és a célnál legalább nincs teli a tank.

 

A kidurranásnál a mellette lévő gumi is megsérülhetett (utasszállító repülőknél minden lábon legalább két gumiabroncs van). Ha folytatják az utat, ami azt jelenti, hogy felemelkednek 10-11km utazó magasságra, lehet, hogy ott a ritka levegő miatti nagyobb külső-belső nyomáskülönbség miatt a sérült gumi végül eldurran, behúzott állapotban és így rendet tesz a szárny belsejében, ahol mindenféle hidraulikus, levegő és elektromos vezetékek futnak => térdre imához.

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (91839)