Aszpirin
2017.09.22
|
|
0 0
163733
|
Szerintem nagyon nem fair ezt “divatfaktor” címszóval az iPhone-hoz hasonlítani. Az iPhone ugyanis nagyon komoly funkcionális sztereotípiákat döntött meg a telefoniparban a megjelenésekor - fizikai billentyűk nélküli telefon, ujjakkal valóban hasznalható érintőkijelző, számítógépekhez hasonló internet-élmény, stb. - ezek az iPhone-t valóban “revolutionary” termékké tették, olyannyira, hogy ma de facto ezek a telefon megoldások szabványiva váltak, és minden egyéb gyartó is ezeket az elveket alkalmazza. Lehet, hogy ma már az iPhone divattermék, de a megjelenésekor megdöbbentő újdonság volt felhasználói szemszögből nézve is.
Ezt az felhasználási módot megváltoztató újdonság-faktort én egyáltalán nem érzékelem az új Zenith@megoldásnál, itt mindössze egy belső technológiai újításról van szó, aminek a felhasználó-oldai előnyei egyelőre nem nyilvánvalóak - szemebn az iPhone altal a bevezetéskor azonnal mindenki számára nyilvánvaló nagyon új felhasználói élménnyel. |
Előzmény: Wreck Diver (163720)
|
|