Ata61 Creative Commons License 2017.09.17 0 1 878

Szia!

Ha az EGR nem hoz eredményt,akkor még érdemes elektromos hibára is gyanakodni.

 Csinálni diagnosztikát, ami megállapitja melyik érzékelő lehet hibás, akár a gázolajnyomás szabályzója is a szivattyún vagy a nyomásérzékelő ad fals értéket amiktől jön a rángatás,de nincs kizárva a gázpedálpotméter sem vagy a két holtponti jeladó fhp vagy vezérmű jeladó,meg  tele van a motor érzékelőkkel amik elromolhatnak.Kábeleket,csatikat is végignézném nincs e törés kábelben,igy időszakos érintkezési hiba.Csatikat széthúzni(magasnyomású szivattyúnál is),kontakt spray befújni,megmozgatni stb.Először járó motornál próbáld meg mozgatni vezetékeket,csatikat hátha.Ezek is mind,mind okozhatnak rángatást,sajnos elég nehéz megtalálni a hibásat.Jut eszembe,EGR-nél szoktunk alkalmazni,hogy lehuzzuk a csatiját ekkor zárva marad a szelep(mintha le lenne dugozva)és így menni vele.Ezzel ki lehet zárni pl mégiscsak EGR híbát,annak ellenére is hogy az ki lett takaritva,mert a tengelye el szokott kopni és akkor akadozik.Szóval sok minden lehet.

Előzmény: Kopitar (875)