Zééé1980 Creative Commons License 2017.09.12 0 0 21

Sziasztok!

 

2006 óta vagyok ügyfél a DataGlobe-nál, egészen 2-3 évvel ezelőttig semmi gondom nem volt velük, de amióta elköltöztették a székhelyüket Fehérvárról, azóta teljesen megbízhatatlanok. Az esetek - durván - 90%-ban nincs válasz a kérdéseimre, telefonon hívni őket már nem lehet, mivel már telefonszámuk sincs, csakis emailen próbálhatod meg felvenni velük a kapcsolatot, de nem sok értelme van. Az elmúlt 2-3 évben 1  igen mindössze 1db - problémámra jött válasz 24 órán belül, miszerint azt megoldották, minden más kérdésemre, igényemre nem reagáltak semmit, de semmit! Így meguntam és szolgáltatót váltottam, ők sokkal jobbak, nem hogy 24 órán belül, még éjjel 2-kor is pár órán belül válaszolnak és mindig segítőkészek!

A DataGlobe-nál lévő domain-eket már átvittem az új szolgáltatóhoz, most jöhet a harc a DataGlobe-bal, hogy szeretném lemondani a webtárhelyemet, de mivel erre sem reagálnak már egy ideje, most fogok én is a fogyasztóvédelemhez fordulni.