nohab
2017.08.18
|
|
-3 8
114585
|
Ha ez nem történik meg és a munkavégzés körülménye már veszélyezteti a sofőr szakszerű munkáját, akkor az már - az utasok áttételes érintettsége miatt - foglalkozás körében elkövetett tömeges veszélyeztetés kategória....
Még szerencse, hogy mindannyian túléltük azt az életveszélyt, amit az elmúlt 100+ évből mintegy 90-ben jelentett nap mint nap a nem hűthető vezetőfülkében szolgálatot teljesítő valamennyi járművezető az ország és mintegy 80 évben a világ valamennyi vagy legtöbb autóbuszjáratán.
Félreértés ne essék, nem akarom elbagatellizálni a klímával kapcsolatos problémákat és teljesen jogos az az igény, hogy a klímával felszerelt járműveken működjön a klíma, ettől függetlenül az emberi faj mint olyan számára a 21-26°C közötti tartományon alul és túl is van élet. |
Előzmény: kis59vasutas (114579)
|
|