nohab Creative Commons License 2017.08.18 -3 8 114585

Ha ez nem történik meg és a munkavégzés körülménye már veszélyezteti a sofőr szakszerű munkáját, akkor az már - az utasok áttételes érintettsége miatt - foglalkozás körében elkövetett tömeges veszélyeztetés kategória....

Még szerencse, hogy mindannyian túléltük azt az életveszélyt, amit az elmúlt 100+ évből mintegy 90-ben jelentett nap mint nap a nem hűthető vezetőfülkében szolgálatot teljesítő valamennyi járművezető az ország és mintegy 80 évben a világ valamennyi vagy legtöbb autóbuszjáratán.

Félreértés ne essék, nem akarom elbagatellizálni a klímával kapcsolatos problémákat és teljesen jogos az az igény, hogy a klímával felszerelt járműveken működjön a klíma, ettől függetlenül az emberi faj mint olyan számára a 21-26°C közötti tartományon alul és túl is van élet.

Előzmény: kis59vasutas (114579)