akkurátus82 Creative Commons License 2017.08.13 0 0 65837

Az más, belül nincs kontakthiba, akkor cserés lenne az egész motor. Szerintem neked behúzórelét cseréltek. Belül csak az lehet és akkor értem miért kellett koppintani rá. Ragadt a relé benne.

Az enyém egy törés után gányolt, elhanyagolt autó és rohad az alja, mint a hullott körte. A önindító motorhoz nem nyúltam, mert hátul van, el sem értem, csak a kábeleket rángattam meg. Szóval az oxidréteg és a nagy áram együtt… szerintem szétégett a csába a kábel vége aztán ennyi, hol érintkezik, hol nem, vagy ha van valahol nagy testelés külön a kasznin akkor az rohadt szét. Ilyesmire gondolok.

A nagy áramerősség miatt nem szoktak csatlakozót használni, helyette az indítómotoron kvázi csokis a kontakt, szóval csavar fogja oda a kábel végét. Ezért örültem meg amikor olvastam, hogy csatlakozót írsz. Gondoltam gyökér franciák tettek egy lengődugót a pozitívra, az persze szétégett ahogy borítékolható volt én meg majd jól levágom a csába és megforrasztom zsugorcsővel, hogy többet ne szívasson, de most olvasva amit írsz rájöttem, hogy igazából fingod sincs mi volt a baj.

A pozitívat szokták kapcsolni testelésre meg a legvadabb dolgokat találják ki a gyártók, szóval én már bármit el tudok képzelni, emiatt kérdeztem mi van a testével. (Renaultnál pl. az önindító hibája miatt előfordulhat, hogy a hihetetlen gyökér testelés miatt nem kap testet más sem és így például a rossz önindító miatt nincs index, na képzeld el a csávókámat, aki a lámpabúrában túr, szerencsétlen)

Előzmény: 5bdc (65836)