Berényi József Creative Commons License 2017.08.12 0 1 7449

Remélem elég meggyőzőek a növényeimről készített fotók. Tökéletesen tiszták az újonnan nőtt levelek, tehát az FMV, az az a füge mozaik vírusnak nevezett foltosodás nem vírus! Tökéletesen lehet kezelni baktérium, és gombaölő szer kombinációjával.

Én a következő szereket használtam:  Aliette 80WG 20g/10 liter, és hét naponta.  az Amistar top 30ml/ 10liter, ezt is hét naponta. Aliette 80WG-vel permeteztem először, majd három nap múlva az Amistar toppal, és hétnaponta ismételtem 3-3 alkalommal.

I hope the pictures that I took are quite convincing. The freshly grown leaves are all clear of the spots, so this clearly isn’t FMV (Fig Mosaic Virus)! You can effectively treat this infection with the combination of anti-bacterial and anti-fungal agents.

I used the following combination of chemicals: Aliette 80WG: 20g/l and Amistar Top:
30 ml/10l, both of these are sprayed on at 7 days intervals. First I used the Aliette 80 WG, then after 3 days I applied the first spraying of Amistar Top, and each of these were applied 3 times, at 7 days intervals.