Sziasztok,
Két dolgot szeretnék megosztani:
Az egyik, hogy korábban szó volt a szivárgó olajról, miszerint az R1150R blokkbetöltő nyílásánál folyik. Ki lett cserélve az egész műanyag fészek a két tömítő gyűrűvel és megszűnt a probléma.
A másik, hogy írtam az R blokkjában lévő 84 lónak a felturbózásáról, miszerint belemegy az RT vezérműtengelye és nagyobb szívócsonk és egy plusz biztosíték, ami 95 lovat eredményezett.
Úgy tűnik, hogy bejött a dolog, mert azon kívül hogy fickósabb lett a blokk, szerintem kevesebbet is fogyaszt. 120-140-es tempó között autópályán 5 liter lett a fogyasztás. Ezt korábban 5,5 - 6 liter között hajtotra végre.
A képeken a nagyobb szívócsonk és az a bizonyos stekker, ami piros színben pompázik. Ez állítólag az RT-ben van, de az R-ben nincs gyárilag.