GPS Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301829

 

"de ez ont nem igazan erinti, mivel kap 3-5 ev garanciat, 3.5Millio"

 

Én 10 év garit adnék az autókra úgy, hogy évente fél millát kötelezően a márkaszervízbe kelljen hagyni - "periódikus revizió" jogcímen.

Különben ugrik a gari.

Jaa és minden fogyóeszközt (olajat, szűrőket, mindent) kizárólag csak a márkától lehessen vásárolni hozzá - a normál, piaci ár mondjuk 2,5x -ért.

 

Hagyjuk már ezt a simliskedést.

 

Mégis hány euro töblettköltség lenne egy 4-es trafóblokk helyett hengerenkénti trafót alkalmazni? 10 euró? 20?

 

Vagy mégis hány euró többletköltség lenne nem belesütni a szilentet a lengőkarba - hanem cserélhető szilentekkel ellátni - hogy egy tetves kis szilentért ne kelljen egy baszott-nagy (és tökéletes) lengőkart a szemétre dobni - úgy teljes egészében?

5 euró/ autó? Vagy az is felmenne akár 10 Euro-ra is?

 

Shadow-nak: a Peugeot 307-es ben is egyben van a 4 trafó - csak szólok. Az van a másik vejünknek - a minap láttam pont.

.

Előzmény: z_a_p (301826)