"de ez ont nem igazan erinti, mivel kap 3-5 ev garanciat, 3.5Millio"
Én 10 év garit adnék az autókra úgy, hogy évente fél millát kötelezően a márkaszervízbe kelljen hagyni - "periódikus revizió" jogcímen.
Különben ugrik a gari.
Jaa és minden fogyóeszközt (olajat, szűrőket, mindent) kizárólag csak a márkától lehessen vásárolni hozzá - a normál, piaci ár mondjuk 2,5x -ért.
Hagyjuk már ezt a simliskedést.
Mégis hány euro töblettköltség lenne egy 4-es trafóblokk helyett hengerenkénti trafót alkalmazni? 10 euró? 20?
Vagy mégis hány euró többletköltség lenne nem belesütni a szilentet a lengőkarba - hanem cserélhető szilentekkel ellátni - hogy egy tetves kis szilentért ne kelljen egy baszott-nagy (és tökéletes) lengőkart a szemétre dobni - úgy teljes egészében?
5 euró/ autó? Vagy az is felmenne akár 10 Euro-ra is?
Shadow-nak: a Peugeot 307-es ben is egyben van a 4 trafó - csak szólok. Az van a másik vejünknek - a minap láttam pont.
.