Pedig pont az ilyen megoldások miatt egy kalap szar az autók nagy része. :)
Azt is el tudnád magyarázni hogy mivel szarabb a javított csö az új csönél? Ismered egyáltalán a szóban forgó javítást, vagy az összes érved annyi, hogy szerinted ez szar? Meggyözhetö vagyok, csak kellenének a tények.
Én azt gondolom hogy a szar autóknak az a bajuk hogy egyéltalán semmilyen javítást nem végeznek el rajtuk.
Jelen esetben egy lyuk "befoltozásáról" van szó.
Nekem van tapasztalatom azzal amit ajánlottam, és ez alapján mertem javasolni.
Konkrétabban a 97´-es A4-emen az egyik kilyukadt vízcsövet így javították meg. Két alternatíva volt azonos végeredménnyel, kompromisszumok nélkül. Az autó még nálam eltöltött három évében a vízcsövel semmi gond nem volt. A javításért 10€-t kértek, a csöcsere munkadijjal együtt kb 300€-ba került volna.
Jöhetnek az ellenérvek :-)