Közlekedésguru Creative Commons License 2017.07.20 0 4 114041

Conecto-kat ne tegyenek át Dél-Pestre, így is gáz a szólók és a csuklósok elválasztása egymástól, ha az egységesítést nézzük. Kellettek Óbudának az új kocsik, meg kényszermegoldás a 2x150-es tender helyett ugyebár, de akkor is. Frissítésnek jók lennének a MAN Lion's City G-k, amik vagy jönnek majd, vagy nem. Szólóból csak költeni kellene a gázosokra és nem lenne rossz a helyzet.

 

Abban egyetértünk, hogy egy felújítatlan FJX helyett bármelyik VH jobb, de igaz ez talán még a kisvolvókra is. Ellenben a C1-ek sokat javultak, én is tapasztaltam, Óbudának kifejezetten gratulálok. Még az MCA-k is jók lennének, ha költve is lenne rájuk. Az ajtókra már a honosításkor kellett volna, no meg nem kellett volna visszafolytani a motorteljesítményüket és semmi bajuk nem lenne. A gázosok is egyre ramatyabb állapotban vannak, de nem a szerelők gondatlansága miatt. Kocsinként 1-2 milliós alkatrészre várnak, amik nélkül egyre több lesz a vánszorgó gázosok látványa az utakon. Legalábbis amikor beszéltem szerelővel, hogy miért nincs megcsinálva, amikor mindig be van írva ez volt a válasz. Tudják, azt is, hogy mi okozza, de nincs mire cserélni. Klímákkal nem tudom mi a helyzet, nincsenek feltöltve gázzal, vagy nem értem, de a MUT/MUU kocsikon is jó klímák lennének. Igaz kell nekik egy 5-10 perc üzem, mire érezhető lesz, de ha fel van töltve akkor jók. Tavaly nekem akármikor vezettem MUT/MUU-t, mindig ment a klíma jó hatásfokkal. Nem úgy van kitalálva, hogy tartózkodóból beugrok, indítok, treff és go. Mert az ablakokat nem csodálom, hogy egyből nyitják, pedig jó lenne a klíma, csak várni kell rá. Gázosokon szintén, de azoknál egyre több az olyan, amin ugyancsak nem jó, pedig 2 éve még kifejezetten fagyasztottak.

Előzmény: Törölt nick (114034)