Máté Lengyel Creative Commons License 2017.06.26 0 0 20383

Szia :)
Inkább wv sek és próbálkoztak, nem tudom a 2 turbot hogy lehetett volna össze lőni illetve mechanikus rendszernél nem okoz nagy fejtörést, nemtudom.
Meg akarom tartani, megkedveltem, a másikat eladtam és fogtam a fejem, ez picit erősebb, szép a hangja a turbonak is, és van benne nyomaték, ahol a benzinessel szenvedtem ezzel gáz adásra elmegy keresztbe!

Igen, gondoltam a gyári legszűrő házra, és a gyári turbora, van most E34 nek legszűrő ház az felmenne nekem is felfogatás stb, szóval tervbe van. De elsőként a víz problémát oldanám meg.

Szóval akk a hibák:
-Kiegyenlítő tartályom rossz volt, van egy kis pucu a kupak alatt ott engedte ki nekem folyamatosan a vizet, nem zárt a kupak (hallani lehetett beinditás után h psssziiii :D meg én télen raktam rá egy csövet h ne a motor térbe fújja a fagyállót ), vettem másikat új kupakot, az még annyira se zárt mint az enyém gondoltam rossz a tartály is, így írtam csoportba hátha van valakinek, kaptam is pár rossszat, most sikerült egy jót / jobbat szereznem, zár a kupak, látom h nem jön ki viz a kis pucun, már csak minimálisan hallom h ereszt, viszont amit eddig puha volt most meg kemény lett a vízcső, es mintha kicsit jobban menne.
Az egyik szerelő azt mondta h semmi gond, ez egy zárt rendszer 1,8 bár nyomásnak kell lennie a rendszerbe. ezert kémény a víz cső.
A másik szerelő azt mondta h kemény a viz cső bele dolgozik a víz térbe a nyomás, hengerfejes, szerelőhöz, nyomás proba mosás sikolás új tömítés!

Ez lenne a kérdésem h szerintetek? Akinek van e28 2.4 td annak is kemény a víz cső vagy üzem melegen is puha???

A víz fogyogat, ha szépen járok vele nem igazán megy el, de ha elkezdem túrni neki akkor elmegy belőle a víz és utána kell tölteni, Fűtés van, kívéve ha sokáig bántom és már tényleg nincs víz a rendszerbe akk már csak hideget fúj, forrni nem forrja a vizet, a hőfok jól áll. ---> szóval ha fogy a víz mindenképp meg kéne nézetni. köszi eddig is a választ!

Előzmény: blackbird00 (20382)