Írtam még egy levelet a BKK-nak, hogy menmyire fontos lenne Budapesten az átszállási kapcsolatok kijelzése. Azt is bele írtam, hogy jobb volt a régi rendszer mert az tudta. Ezt választ kaptam:
Tisztelt Levélíró!
Tájékoztatjuk, hogy a BKK Zrt. operatív ügyfélszolgálati feladatait 2017. május 1-jétől kezdődően a BKK Zrt. nevében és megbízásából, közreműködőként a BKK Zrt. kizárólagos tulajdonában álló, Budapesti Közlekedési Ügyfélkapcsolatok Zártkörűen Működő Részvénytársaság (továbbiakban: BKÜ) végzi a közöttük létrejött Közszolgáltatási Keretszerződés alapján.
A BKK Zrt.-hez 2017. május 26-án érkezett elektronikus levelével kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk.
A BKK Zrt. állásfoglalása szerint a FUTÁR rendszer szabadon nem fejleszthető, alkalmazkodniuk kell annak tartalmához. A BKK Zrt. is egy nagyon fontos funkciónak tartja az átszállások megjelenítését, azonban többszöri kérést követően is azt a választ kapták a termék gyártójától, hogy csak egy következő verzióban lehetséges az újbóli bevezetése. Legkorábban a 2018-as évben számolhatunk ilyen jellegű fejlesztési csomaggal.
A többi ügyfél alatt azt értik, hogy több mint 500 városban szolgáltat a gyártó, így sajnálatos módon Budapest igényei eltörpülnek. Egy adott évi fejlesztési csomagba az ügyfelek összesített igényeit felülvizsgálva kerülnek a javítási és fejlesztési tételek, nem pedig egy adott ügyfél igényei alapján. A döntéshozatalt illetően pedig mindössze egy adott fejlesztési/javítási csomag bevezetéséről dönthet a BKK Zrt., annak tartalmára nincs hatásuk. A jelenleg használatban lévő verzió számos olyan módosítást tartalmazott a központi alkalmazásokban, melyek indokolták a bevezetést. A következő verzióban mindenképp igényt tartanak ezen funkció újbóli bevezetésére is, a bevezetéssel kapcsolatos mérlegelés egyik fő pontjaként szolgál.
Bízunk abban, hogy válaszunkkal segítségére lehettünk.
Budapest, 2017.06.23.
Tisztelettel a BKK Zrt. megbízásából:
Várkonyi Ágnes
Levelezési csoportkoordinátor
BKÜ