akkurátus82 Creative Commons License 2017.06.22 0 0 65513

Gáz válaszidőt sikerült már valakinek csökkenteni? Nekem koppan a pedál üresben az alján, tehát padlógáz és vagy egy másodperc mire megindul a fordulatszám felfelé :S A pedálállás érzékelő szenzor jó kell legyen, mert a kis-nagy gázt jól érzi, csak az egész válaszidő valahogy túl hosszú lett, de nem tudom mitől tud ez megnőni.

 

A kuplung végül jó lett rugó nélküli utángyártott bowdennel, de volt egy köröm, amikor kuplung nélkül jöttem haza a vonatállomásról, mert leakadt a pedál felöli végénél. Émény volt kjuplung nélkül vezetni, szóval nem ajánlom azoknak, akik a belvárosban járnak.

Annyi tapasztalat azért van, hogy egyszer utána kell húzni. Beteszed beállítod, akkor jó aztán pár napra rá ha már határon van a bowden (nyúlhat is picit, vagy akármi) és húzni kell rajta. Az a jele, hogy a pedál nem gyorsan és egyenletes sebességgel jön fel ha leveszed róla a lában, hanem az út felső egyharmada előtt néha letorpan és onnan lassabban jön fel, mert csak a pedál segédrúgója húzza fel maga a kuplung már nem. Amikor ilyen van akkor utána kell gyorsan húzni, mert le fog akadni előbb-utóbb a bowden.

 

Szóval be lehet végül is vállalni a rugó nélküli verziót, mert ennek ismeretében előjel nélkül azért nem akad le az sem. Nekem ennyit megér, hogy legalább nem idegel a halálba a rugó a gyári bowdenen. (még időben) húzni 5 perc rajta, elég csak a levegőszűrőt kivenni. Akksikosár csak a cserekor van útban. Én bent hagytam, de tény, hogy be is nyaltam egy leakadást és azért belvárosban nem kis szívás lett volna.

 

Még a gázzal kéne valamit csinálni, mert eladni nem tudom csak nagy bukóval. Gondolom ezek miatt is, de nulla ára van a típusnak. Tele a használtautó kétszázezres 2000 után gyártott Xarákkal, kiteszed 5 kilóért meg se csörren a telefon.