DigitXT Creative Commons License 2017.06.13 0 0 13615

Sziasztok!

 

2013 szeptember óta vagyok Madison K400 tulajdonos, de szerintem már a gépem előző tulaja is írt ide a bal oldalára dőlt, baromi sokat zabáló (karbispecialista által is rosszul beállított, városban folyamat 6L körül evő) eredetileg Wilker Hondától származó gépről (UJZ-xxx). Régebben kb. végigolvastam a fórumot, de hozzászólni még nem szóltam hozzá. Bocsássátok meg, hogy most is konkrét céllal jelentem meg, miszerint megválnék keveset futott sportvariátoraimtól. Mentségemre legyen szólva, hogy kell a pénz, mert "kiszopósodott a szilent", és megrendeltem a gyáriakat (25K/db áron) olaszból. Sajnos vagy sem meg is érkeztek! A havi fizetés után pedig át is tudtam venni őket a postán (még jó, hogy addig megőrizték nekem): nagyon kíváncsi leszek, hogy mennyivel javul a gépsárkány úttartása!:-)

 

Malossi Multivar 2000

Új ára: 57 720 Ft

Futott: 5000 km (ebből a görgők csak 500 km-t futottak: még teljesen újszerűek!)

Irányár: 40 000 Ft

 

J.Costa JC634FS-EVO3

Új ára: 91 168 Ft

Futott: 3000 km

Irányár: 60 000 Ft

 

Budapesten beszerelést is meg tudjuk oldani, szóval kipróbálható! Gyorsulhatunk is egyet az én motorommal, még a mostani, kicsit "kehes" állapotában is... Dr. Pulley görgő van most a (gyári) varióban 16 grammos, de "felborult", így 1 másodperccel rosszabb a rajtom, hiába a Polini kontrasztrugó: ha szétkapom az enyémet is, és újra összerakom, akkor megint jó lesz. Sajnos a Multivarban rendszeresen felborult a Dr. Pulley. A gyáriban most először. Azelőtt meg a kopott gyáriban soha. (Ki érti ezt?) Mondhatom amúgy, hogy az elmúlt években végigpróbáltam a lehetőségeket: a J.Costa inkább csak fogyasztás-csökkentőleg hatott a hosszabb áttételezésének köszönhetően, még városban is lemenetem vele 5.2L környékére. Tudom, ez sem kevés, de azelőtt inkább 5.5 szokott lenni gyári varióval. 2013-ban a félrehangolt karbival (tocsogott a benzintől a szerelő szerint, 120-nál kövér gázra kormolt, ilyesmi) meg a 8.6-ot is bekérte ugyanúgy cibálva a bajszát.:-D A túrázós fogyasztás viszont baráti 4.1L/100 km. (Rossz keverékkel 4.7 volt.) Nagypappernek neveztem a J.Costa variót, mert én a kihegyezettebb motort szeretem, ezzel inkább kényelmes, kicsit lusta. Tudom, nagy kérdés, hogy akkor miért is sportvarió? Nos, a Burgmanok megtáltosodnak tőle, mert nagyjából a 18 grammos görgőknek feleltethető meg gyorsulásban (azokban meg gyárilag vmi 21 grammos van, Madisonban 17.8), de teljesen más érzés vezetni. Nagyobb áttételekre vált gázelvételre, csendesebb, egyáltalán nem ideges a motor. Ebből adódik, hogy kevesebbet eszik. Végsebességre sajnos (vagy sem!) szintén a gyárihoz hasonló, szóval nem megy a 150 km/h...:-D Ha valakit érdekel, akkor azt a Dr. Pulley-val tudja, és nem csak óra szerint, hanem GPS-szel is megerősítve, de rohadtul nem erre találták ki a gépet, szóval nagyon nem szoktam meghajtani. (Városban meg aztán főleg nem. Max. 100-ig, mert tesztelgettem a különböző beállítások hatását. Dr. Pulley-ből is van 14 grammos szettem, Malossi kontrasztrugó, stb. Lehet variálni: kinek mi a cél a tuninggal.)

 

Üdv,

DigitXT

 

Ui: amúgy viszonylag egyedi a gépem megjelenése, szóval ha szembejöttök valahol, szerintem rögtön kiszúrjátok (projektoros xenon, fekete foncsor). Hátulról nem biztos. Természetesen a bulirendszámot csak az udvarban raktam rá, szóval az alapján nem leszek meg, de azért beillesztem ide, mert poén. Ha van esetleg valami klubos esemény, és pont arra esz a fene, majd viszem magammal, hogy tudjátok, ki az új arc. (Másik fórumon "blogolok" sokat a fejlesztésekről: nem túlzok, hogy már 2 misit ráköltöttem a gépre, szóval mondhatjuk, hogy megvan a szerelem... és persze jobbára magam szerelem: annak minden előnyével és hátrányával.:-D)