Bakancs4 Creative Commons License 2017.06.11 -3 1 43870

Ja , megvoltunk .  Nyáron a nagy találkozón mi vagyunk a Trabanklub vendégei , most megpróbáltak revansot venni és (ismét) meglátogatták a rendezvényünket . Azt megszokták már , hogy soha , sehova , semmilyen körülmények között nem érek oda időben , ezért eleve lájtosra vették az indulást , de még így is a Trabantos kommandó ért oda negyed órával előbb , mint mi . A mi alatt engem és Hektorékat kell érteni , ugyanis ők előtte bejöttek hozzám Szekszárdra . Na , nem annyira rám voltak  kíváncsiak , hanem azt a szürke 500.4.est , amit Hektor 2014 áprilisában levitt Gázos Sanyihoz javításra ( Sanyi hozzá sem nyúlt ) és én áthoztam magamhoz 2015 decemberében azt mostanra tudtam átadni . A járgány eredetileg azért került Kiskundorozsmára mert indulásnál rángatott és szaggatta a szíjat -- később felgyorsulva már rendben működött . AZ első tippem variátorhiba volt , de aztán kiderült : a hibát a rácsorgó olajtól teljesen kilágyult és félig elszakadt hátsó motortartó gumibak okozza . Ezen hibájától megszabadított kocsiról kiderült , hogy cserélendő a bal első kerékcsapágy ; mivel olyan hírek járták , hogy az agyban bennmaradó csapágycsonk eltávolítása nagyon nehéz , ezért csak hosszas vívódás után tudtam rászánni magam , hogy nekilássak . És előtte több kerékagyon gyakoroltam a különféle szétbontási módokat .  Mivel az eladásra szánt és a vevőim által nagyon várt Tasso megjavítása a folyton-folyvást előbukkanó újabb hibák miatt hónapokig húzódott , ezért csak nemrégiben álltam neki az Aixamben a csapágycserének . A rettegett csapágycsonk kihúzás nagyon könnyen ment , de az a kocsi is dobott újabb hibákat szerelés közben , illetve a futómű szétszedése ( berohadt lengéscsillapító ) is elhúzódott napokig csak mostanra készült el -- az külön bosszantó nyomorúsága a történetnek , a hogy a megjavított masina hazaúton újabb hibákat produkált . Ha még van rá néhány hetem akkor talán hosszabb tesztutakkal kibuktatom ( a kocsi csütörtök estére készült el ) és nem járok így .

Mindenesetre szombat reggel ideértek Hektorék a másik Aixammel és a két kutyával , bevásárlás és tankolás után nekiugrottunk a Doromlásra vezető útnak . Pár percre megálltunk a Dunánál . megnéztük a hidat .

Ekkor jött a telefon , hogy a Trabisok Fordja már a háznál van , a belsejében hozva egy igen ritka masinát amit a segítségemmel vásároltak : 50 ccm-es nagyon igényesen megépített és jól felszerelt kvad . L6e kategórás rendszámos , 2 (!) személyre vizsgáztatva -- a héten vizsgáztatott verda  okmányait most pénteken délben vették át .  Ilyet szeretnék én is , bárki aki lát Adly Hercules XXL kvadot emberi áron azt kérem értesítsen .

 

Rajtuk kívül ott várt Decsről egy Ligier Ambra tulajdonos , de neki sajnos hamar el kellett mennie , mert aznap volt a fia születésnapja :

Aztán lassan összejött a csapat , főzöcskézni kezdtünk miközben egyre-másra egymás kocsiját bújtuk .

 

Ebéd után voltak páran akiknek mennie kellett volna , ezért a szétszéledés előtt beálltunk egy csoportképbe . Mint kiderült az udvaron el se férünk -- ki kellett menni a gátoldalba . 

A túlsó-első sort Karcsi barátom ( Szekszárd) Kispolszkija nyitja mint afféle kakukktojás . Mellette áll a Trabanklub ( Budapest / Törökbálint ) tulajdonában álló ritkaság , a méregdrága kis 50-es kvad . Tőle jobbra Lajos ( Baja ) MC2-es . limitált szériájú , Yanmar motoros kocsija .  A sort a Zombáról jött János kis Chatenet Stallája folytatja . A következő kocsi a lila EVO 400-as Karcsi bácsival és kutyájával Bodáról (Pécs mellől ) érkezett . Az első sort Hektor (Ajka ) két kocsija zárja , a szürke gyökerezett ide hozzám egy hosszabb javítási vakációra , a legszélső pedig az eddig is használt nagyrendszámos (L7e) kocsijuk .

A hátsó sort balról az én EVO 400-asom nyitja ( Bakancs , Szekszárd)  , szomszédom oljeg (Vaskút)  Minivanja ,  következő Tibi bácsi ( Szekszárd ) szintén Yanmar motoros JDM Albiziája  -- az idős tulajdonos zakóban-nyakkendőben villogott közöttünk , mert a 60 (!) éves érettségi találkozóról képett le a kedvünkért . Szomszédja egy nagyon sokat mozgó bordó kislámpás , Dezsőék Sióagárdról jöttek . Legszélről pedig a szakma nagy öregje , tanijani (Csikóstőttős)  jó állapotú 500-4ese .

 Azonfelül meglátogatott minket a közeli Tolnáról eg yidős házaspár , de a jól működő sötétkék kislámpás Aixamjük most otthon maradt .. sportosan jöttek , kerékpárral . Tehát végül 11 mopedautó jelent meg a helyszínen , plusz a kvad , és összesen 20 személy jött el .

Hektorék és a Trabantosok maradtak másnapra is , velük vasárnap elmentünk kenuzni egyet . Aztán a vendégeim hazaindultak , és amikor este 7-kor én is Szekszárd felé vettem az irányt akkor az alacsonyan sütő nap odadobta a gát tövébe a kis műanyag autócska árnyékát , ami fürgén futott velem lenn a mezőn...

Előzmény: oljeg12 (43869)