vinumregnum Creative Commons License 2017.06.09 0 0 594

Szia

.

Először is bocs, hogy most reagálok csak.

A nem tudja szétkapcsolni: arra gondolok, hogy nem tudja bekérni a melléket.

Tehát ha egy Telekomos ügyfél hív minket, bejelentkezik a köszöntő szöveg, kéri hogy tárcsázza melléket, ha tudja, vagy nyomja a 0-st a kezelőhöz. Nos, ha itt a Telekomos, vagy T-mobile-os ügyfél bepötyögi a melléket, akkor jön a "hangkód", ezt a telefonközpont mintha nem hallaná meg, nem kapcsolja a melléket.

Jelenleg úgy van beállítva, hogy ha ne kérnek melléket akkor csörgeti a kezelőt, de ez így elég kényelmetlen bő másodperceket kell várnia az ügyfélnek amíg odajut, hogy beszélhessen valakivel.

.

Telenor, vodafone, egyéb vezetékes hálózatokból nem jelentettek még problémát.

.

A mi szolgáltatónk pr-telekom. 

.

Valaki esetleg nem tudja kipróbálni, hogy más telefonközpontokkal is ez történik-e. A központunk beüzemelője azt állítja, hogy a Tcomnál lehet valami gond, változott a szabványhang, vagy ilyesmi ezért "nem hallja a központ".

.

Bocs ha zavaros a válasz.

 

Előzmény: DuDoR (593)