Szia
.
Először is bocs, hogy most reagálok csak.
A nem tudja szétkapcsolni: arra gondolok, hogy nem tudja bekérni a melléket.
Tehát ha egy Telekomos ügyfél hív minket, bejelentkezik a köszöntő szöveg, kéri hogy tárcsázza melléket, ha tudja, vagy nyomja a 0-st a kezelőhöz. Nos, ha itt a Telekomos, vagy T-mobile-os ügyfél bepötyögi a melléket, akkor jön a "hangkód", ezt a telefonközpont mintha nem hallaná meg, nem kapcsolja a melléket.
Jelenleg úgy van beállítva, hogy ha ne kérnek melléket akkor csörgeti a kezelőt, de ez így elég kényelmetlen bő másodperceket kell várnia az ügyfélnek amíg odajut, hogy beszélhessen valakivel.
.
Telenor, vodafone, egyéb vezetékes hálózatokból nem jelentettek még problémát.
.
A mi szolgáltatónk pr-telekom.
.
Valaki esetleg nem tudja kipróbálni, hogy más telefonközpontokkal is ez történik-e. A központunk beüzemelője azt állítja, hogy a Tcomnál lehet valami gond, változott a szabványhang, vagy ilyesmi ezért "nem hallja a központ".
.
Bocs ha zavaros a válasz.