Erre a beázásra nem tudok mit mondani, azt látni kellene.
Az elektromos ajtó jó, ha jó, de igazából csak egy hibaforrás, nekem felesleges.
A gyújtótrafó a gyertyák felett van. Ha jól gondolom, akkor a típust akkor látod, ha kiveszed. 3 csavar fogja, de a hozzáférés nem egyszerű.
(Ha a formájára vagy kíváncsi, akkor egy alkatrész webáruházban keress rá egy gyújtótrafóra, és akkor már látod, hogy néz ki.)
A vezérlésszettem Continental, kb. 40-50eFt a komplett szett.
A Phedra-Ulysse csak 136Le-sben létezett, a francia vonal (C8-807) mindkét motorral szerelt (136 és 140 Le), illetve azok 2,2-es benzinessel is.
Ha rákattintasz a nevemre és az e topicban tett hozzászólásaimra, akkor megtalálod a szívótorok képeit, a szelepest, és az a nélkülit is.
Szerintem fogyasztásban városon kívül+autópályán kb. 2 liter, városban meg több mint 3 liter a különbség a dízel javára.
Cserébe töredéke a hibafaktor van a benzinesben.