Csuhai Petra
2017.06.04
|
|
0 0
1552
|
Szakszerű véleményekre, tapasztalatokra vagyok kíváncsi és arra, mit tudok kezdeni a helyzetemmel: laptopot vásároltam az Asus-tól kétszáz ezer feletti összegben. Néhány hónap múlva jelentkezett egy probléma, ami meggátolta a munkámat (random kikapcsolt a gép és elveszett minden, amivel éppen dolgoztam). Elvittem a szervizbe, garanciálisan, kb. egy hónap alatt készült el. De újra jelentkezett ugyan az a probléma az átvétel után. És mindez megtörtént összesen háromszor. Az Asus-nak a második szervizelés alatt már írtam, hogy visszatérítést kérek (elutasították, de azt mondták, csak a következő alkalommal bírálható el az ügy - persze ha előfordul újabb probléma). Elutasítottak. Most pedig átvettem a gépemet a harmadik alkalom után (3 hetes várakozás), de nem érzékelhető az akkumulátor (nem működik töltőegység csatlakozása nélkül). Mit tehetek? Milyen fogyasztóvédelmi cikkelyre alapozhatok a panaszomban? Van-e esély arra, hogy pénzvisszatérítési kérelmemre igenlően válaszoljanak, ha a fogyasztóvédelemre hivatkozom (vagy maga a probléma után)? |
|