vidageza Creative Commons License 2017.05.18 0 0 34093

Hello,

 

ma óriási szerencsében volt részem. Sikerült -munkába menet- néhány kilométert -de tényleg csak néhányat- :) araszolnom a dugóban, dombon lefelé. Ha mondjuk kb. 1000, 1500-as, de 2000-es foldulat alatt, motorfékkel gurulok és kinyomom a kuplungot, 10-ből 9-szer leáll. Amikor nem, akkor szerintem az RPM volt magas. Hátha ez mond valakinek valamit. Annyit tudok, hogy motorféknél nincs üzemanyag, de más mechanizmusokról nincs fogalmam. Lehet -kvázi- nem nyitja elég gyorsan a csapot? Ha sikerül hétvégén megnézem a már szóbakerült leszakadt vezetékeket, meg leveszem azt a vákuumcsövet, hogy koszos e. Valami külföldi fórumon olvastam, hogy ugyan ott van egy 1mm-es lyuk, amit eltöm az olaj és azt is ki kell pucolni, különben nem szellőzik valami.

Előzmény: zafira2001 (34061)