Más: kicsit megkésve, de nekiláttam a 48 ezer km-es szerviznek (49k km-nél, de az olaj még csak 700 km múlva lesz cserés, azt egyelőre nem - nem pocsékolunk! ;-) Amit eddig végeztem:
- Teljes hátsó futómű kiszerelése, szétszerelése, minden elem takarítása, ellenőrzése. Tűgörgők, csapágyak újra zsírozva, a lengővilla korróziós nyomai rozsdátlanítás után lefestve 2 rétegben.
- Láncszett cseréje szép arany színű DID 520VX2-re. ;-)
- Szelephézagok ellenőrzése (nem kellett lapkázni, minden tűrésen belül van: a két szívó szelepnél egyformán 0,04 mm, a két kipufogónál egyformán 0,07 mm a hézag).
- Hengerfej csavarok meghúzási nyomatékának ellenőrzése (mind rendben volt).
- Hátsó fékolajcső (ami a tartály és a főfékhenger között van) cseréje 3 cm-rel hosszabbra: a lábtartókat, főfékhenger-konzolt lejjebb szereltem a múltkor, és a cső így eléggé feszült.
- Új, qrva hangos Hella kürt felszerelése a régi satnya helyére. :-)
Ami hátra maradt: karburátor szinkron elkövetése, gyertyacsere, kompressziómérés, némi villanyászkodás. Nem biztos hogy holnap megcsinálom, lehet inkább motorozni kellene.... :-)